måndag 24 januari 2011

Glad måndag!

Eftersom att alla borde få skratta en måndagmorgon citerar jag ett blogginlägg jag själv dånat ihop av under helgen. Det är Den där om Jenny som länkar till det roligaste jag läst på länge, skrivet av Oh Dance . Alltså försök att inte visualisera det ni läser. Jag dör.

Jag är 178 cm lång (som alla redan vet eftersom jag tjatar om det jämt) och älskar THE POWER jag känner när jag tar på mig höga heels och är längre än de flesta speciellt när jag är längre än män för jag inbillar mig att det är jobbigt för dem. en gång lyfte jag upp en kort liten kille på ett dansgolv och snurrade honom runt runt, han blev skitsur och skällde som en arg liten tax på mig sen. detta må vara en av mina dåliga sidor, att jag tycker det är så himla kul att sätta dit korta män.

3 kommentarer:

  1. HA HA HA, vilka bilder man får upp i huvudet! Va precis vad som behövdes nu efter ett bm-besök där pappin inte dök upp trots att han sagt det. Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  2. Hysteriskt! Så jäkla tuff tjej!

    Hoppas det gick bra hos bm, trots utebliven pappa. Jäkla sätt.

    Tack för ditt mail. Jag blir så himla glad!!

    SvaraRadera
  3. Jodå det gick bra :) bebis mådde bra, färdigbakad! Känner mig taggad för start nu! Man blir bara trött, likgiltig...

    Va roligt att höra, då blir jag också glad(are)!

    SvaraRadera