tisdag 25 januari 2011

Fint som snus

Det finns mycket fint att se fram emot nu. I helgen kommer pappan på besök till exempel. Det ska bli fint. Det var längesedan nu och han kommer bli så chockad över de framsteg den lille krabaten gjort. Till och med jag blir det och jag ser honom varje dag. Jämt!

Han sitter nu. I flera minuter går det och han kan till och med fånga upp balansen igen när det börja svaja. Ibland faller han huvudstupa men skrattar oftast när han väl samlat sig. Gissar att han sticker upp en knapp halvmeter från golvet där han sitter, den lilla högen. Hur sjukt är det inte förresten att en bebis på inte ens fem månader kan sitta?! Jag hänger inte med. De ska ju vara små paket tills de är sex månader minst! Det är vad jag trott.

Mer att se fram emot är att mina föräldrar kommer på besök nästa vecka. Jag fyller år då och ska ta igen för förra årets supermiserabla födelsedag. På lördag ska jag till exempel få göra något tillsammans med syster. Vad vet jag inte, men något bra är jag säker på att det blir. Så himla spännande!! Älskar! Och mor och far få gosa med Luddi.

Det blir perfekt!

1 kommentar:

  1. Hej.

    Fullt ös med jobb fram till 03 hela den här veckan, vill bara säga att jag är glad för din skull. Det gick nästan att ta på att du är lycklig när du skrivit det här inlägget.

    SvaraRadera