torsdag 17 mars 2011

Lappsjuk

Märks på mängden inlägg att jag varit sällskapssjuk idag. Sitta inne med sjukt barn är minst sagt oinspirerande. Funderar på att lura hit någon till kvällen. Han smittar väl inte längre vill jag tro.

Vilken tur att bloggar finns ändå. Småsnackar med folk i kommentarsfälten och önskar nästan ni kunde komma hit och sitta med mig vid köksbordet. Jag skulle bjuda på något alldeles fantastiskt smaskigt. Något som ligger långt ifrån viktkoll, kalorier och dieter. Gud så trevligt det skulle vara!

2 kommentarer:

  1. Jag gillart! Att du sitter där och småsladdrar som värsta kafferepstanten å sällskapssjuk som en riktigt panschis också :)

    Japp, du får slå till på det där kafferepet, jag ser fram emot smasket! :)

    SvaraRadera
  2. ja det är precis så jag är haha. Kaffe, kaka och sällskap är det jag behöver. Nu står jag bakom gardinerna och gluttar på förbipasserande, som en annan panschis.

    kom fika!

    SvaraRadera