måndag 22 november 2010

Utmanad

duojagovi utmanar mig med en enkät. Det känns som en lagom grej att ägna sig åt en isande måndag förmiddag.

4 TV-program jag ser:
1. Kobra
2. Idol
3. Våra vänners liv
4. Bonde söker fru

4 saker jag gjort idag:
Inte mycket hittills.
1. Druckit kaffe. Mycket.
2. Bytt blöja, ammat, baboo amaou aouuuu ngaouu, bytt blöja
3. Samlat tankarna
4. Surfat standardrundan på Vilda Webben

4 saker jag längtar efter:
1. Att få gå i mina fina sommarskor. Var för svullen den här sommaren.
2. Julen, faktiskt.
3. Att amningskoman ska försvinna
4. Att kunna leva på företaget

4 saker på önskelistan:
1. Pedikyr. Fötterna tog en hel del stryk av de extra kilona.
2. Större lägenhet med förstahandskontrakt
3. Att Sverige blev så litet att man kunde ha alla sina nära inom räckhåll.
4. Afro minst två gånger i veckan.

4 personer jag utmanar:
Fröken Märkvärdig och Livet
Saras Betraktelser
En ensam mammas tankar
Vilken chock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar