måndag 22 november 2010

Laddad och klar

Äntligen börjar föräldrargruppen. I fredags möttes vi för första gången och jag känner, rent spontant, att det är ett bra gäng. Nu blir det öppen förskola och vagnpromenader och latte och gjuta hand- och fotavtryck och jämföra och gulligulla. Jag låter kanske ironisk men det är jag inte. Jag ser fram emot det på riktigt. Har verkligen hållt tillbaka umgänge hit och dit och baby this och baby that. Flänga runt ni vet, det har inte varit min grej alls. Förrän nu, nu känner jag mig redo och det ska bli roligt!

För övrigt var Ludwigs farmor och farfar här i helgen. De hade med sig bilder från några olika tillfällen i somras. Herregud alltså. Två veckor innan han kom såg jag ut som en stubbe som stack upp ca 170 cm ur jorden (badbilden). Det suger i magen när jag ser bilderna. Så jäkla märkligt att han har bott där inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar