tisdag 23 november 2010

När kreativiteten flödar

Vet att jag har länkat till Mila's Daydream här förut. Det är en fantastiskt fin blogg med bilder av hennes barn i olika miljöer som hon skapat kring det sovande barnets drömmar. Tyvärr har hon fallit offer för upphovsrätten så några nya bilder publiceras inte på bloggen. Här finns ett filmklipp med olika scener. De är fantastiska!
Jag blev inspirerad och håller nu på med ett liknande projekt. Det ska bli en kalender med en bild för varje månad. Bilderna blir så bra att jag skulle vilja visa alla, men vill helst undvika att bilderna sprids. De ska bli juleklappar till mor- och farföräldrar är det tänkt. Så himla enkelt! Det enda som behövs är fantasi och en liten billig digitalkamera.


Här är bilden för juni. (De bästa behåller jag för mig själv)

Liten dalmas dansar kring midsommarstången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar