fredag 12 november 2010

I bilder

Det är inte mycket vi gjort den här veckan. Har något i mig som aldrig vill bryta ut så korta barnvagnspromenader med tunga luftrör i snömodd och ishalka har varit den enda aktiviteten utanför dörrarna. Hemma har det inte heller hänt så mycket mer än det här.

Vi har invigt nya Tummen- gymmet

Ibland gör man rätt ibland gör man fel. Han var visst bara väldigt hungrig.

Man får finna sig i toa-häng medan mamma duschar

Leka så man blir alldeles trött

Så får man vara pastellbebis på en fredag

2 kommentarer:

  1. Duschhäng ja, det har båda mina barn fått vara med på :) Ibland är vi alla tre även nu i den lilla garderoben som jag kallar badrum ;) men då får jag köra ut kidsen så jag får plats att torka mig haha!

    Sötnosen! Han ser så go ut där på de tre tröttbilderna <3

    Gymmet har jag monterat isär då Lowe icke gillar att ligga där.. bra investerade pengar, not.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja, vad gör man liksom? Bara att åka med.

    Och visst är det vanskligt med de där babygymmen som är så himla dyra. Det är Ludwigs första nya pryl så nu får han ligga där så mycket som möjligt för att få valuta för pengarna. Haha. Han börjar gilla nu, äntligen.

    SvaraRadera