onsdag 24 november 2010

En update helt enkelt

Försöker dryga ut kassan och tömmer det som finns i frys och skåp. Därför äter jag till frukost ett bröd som verkar bestå av enbart luft. Tur att jag har gurkskivor på, de ger i alla fall lite motstånd, annars hade jag nog fått i mig mackorna utan att känna av det. Det känns liksom frystorkat på något vis, nästan obehagligt.
Och natten då? Jo, det verkar som att vi gått tillbaka till sömnen från första veckan hemma efter BB. Huua säger jag. Det är skillnad på att mata en eller tre gånger på en natt. Däremellan har liten bebiskropp boxat och kastats mot min. Inte många timmars sömn, men det är ändå fantastiskt fint att vakna bredvid den lilla kanelbullen.

Idag ska vi för övrigt ta oss ut i snålblåsten. Första dagen sedan i söndags. Målet är Öppna förskolan med föräldragruppen. Det ser jag verkligen fram emot.

2 kommentarer:

  1. Han är så illa söt ditt barn! Jag är sannerligen ingen som vanligtvis faller i trans vid åsynen av småbarn utan brukar snarare tycka att dom är relativt fula. Men din är ju bedårande!
    Hoppas verkligen min håller samma standard.

    SvaraRadera
  2. Haha jag håller tummarna för att din håller måttet när den kommer. Men allvarligt talat kommer den ju bli den finaste bebisen i hela världen oavsett.
    Det var gulligt sagt! Jag kan ju bara hålla med så klart :)

    SvaraRadera