fredag 5 november 2010

Good Morning Sunshine

Tyvärr är ju bilden en sån där tråkig och suddig mobilbild. Men man blir glad. Vi hade en god morgon i sängen. Rena solskensungen det här.

Ville egentligen att det här inlägget skulle heta Good Morning Wine Lovers, som Bengt Frithiofsson skanderar i Tv4 Nyhetsmorgon varje fredag. Det är ju ändå fredag menar jag. Här är ett gammalt klipp. Love!

Helgen blir lugn med lite besök av folk som vill säga hej till Ludwig. Jag gillar verkligen Alla helgon så trots att jag inte har någon grav att gå till här tänker jag, syster och co gå till kyrkogården i Haga och tända ljus för våra älskade. Och just nu är planet från Norrland på väg till Stora Staden med en speciell passagerare ombord. Det kan bli en fin helg. Hoppas ni får en ni med.

1 kommentar:

  1. Åh så härligt!! Jag har också mysmorgon med Lowe en stund när vi vaknat. Storebror är oftast igång och leker redan så vi får lite gostid. Den där pyjamasen har Lowe också! Det är nog det finaste plagget just nu tycker jag ;)

    Kram

    SvaraRadera