måndag 1 november 2010

Istället

Efter återbesöket hos bm förra veckan hade jag tänkt skriva något om vikt, bristningar knipövningar, preventivmedel och allt sånt som man snackar om vid ett återbesök hos bm. Men viktsnack är ganska trist, likaså knipövningar. Kådisar är ju sådär spännande och bristningarna lever ju ett liv för sig så de skiter vi i.

Istället: Enkät.

Är du i ett förhållande? Definitionsfråga
Har du kysst någon idag? Om pyssar på den lille räknas så ja, hela tiden.
När går gränsen vid otrohet? Knepigt, men när man själv känner att man gått över gränsen. Är du romantisk? Mer ja än nej
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Snäll, modig, ödmjuk.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Snäll, modig, ödmjuk.
Vad är viktigt i ett förhållande? Att kunna prata om allt, att uppmuntra varandras intressen och inte minst bra sex.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jahahaa.
Har du lekt med någons känslor? Ja
Hur många har du varit ihop med? Tre seriösa
Länge höll ditt längsta förhållande? 5 år
Hur länge var ditt kortaste? I ett par veckor, en av de jag inte räknar som förhållande.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Är du en bra pojk/flickvän? Det skulle jag vilja påstå.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Mitt lilla kid.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18 och 19
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej.
Hatar du ditt ex? Gjorde, men inte längre.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, men inte längre.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Foton och smycken. Ett täcke tror jag bestämt också.
När du vill ha någon, vad gör du? Tar den.
Bästa raggningsrepliken? Don't do raggningsrepliker.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Dejter och dejter...funkar det så?
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Just nu den lille mannen, men om man ska välja en man i en vuxen relation så är det pappan till lille mannen.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Bli totalt apförbannad, som jag blev den gången det hände. Men det behöver inte betyda slutet.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Nej, inte som det känns nu eftersom jag har en väldigt tveksam inställning till tvåsamhet som varar livet ut.
Vill du ha barn? Ja
Blir du lätt kär? Hela tiden.
Vad faller du för? Ytligt, lite utmärkande utseenden. När vi lär känna varandra vill jag se känslor och varma hjärtan.
Vad är det mest avtändande du vet? Svartsjuka.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Viktigt.
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.
Hur raggar du? Blir hellre raggad på. Men vill jag så tar jag.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Näsor och hår.
Vem var din första kärlek? En kille som jag gått i samma klass med i nio år.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Gör't om det känns rätt.
Vad tycker du om one night stands? På lika villkor är det helt ok.
Är kärlek allt i livet? Ja, grunden i allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar