lördag 27 november 2010

Min kille och jag

Ikväll har vi tjejkväll Ludwig och jag. Jag äter rester från fredagens taco-frossa, som vi hade med syster och hennes sambo och så kollar vi på den andra Sex and the City-filmen. Han ska lära sig det här med kvinnfolk har jag tänkt. Lite tidigt. Och inte helt rätt forum för den kunskapsinhämntningen heller kanske.

Han gillade det, eller snarare färgerna och flimret från tv:n. Sen blev han så himla sömnig och för ovanlighetens skull fick han somna i min famn det lilla gyllet. Det finns nog inget vackrare att se på än sitt sovande barn. Tur för mig eftersom filmen var en riktig kalkon, som befarat.

2 kommentarer:

  1. Tittade också på Sex and the City 2 i helgen, och blev riktigt besviken. Inte för att jag hade så höga förväntningar. Både recensioner och omdömen från andra som sett den har varit ganska ljumma. Men att den skulle vara så tramsig och fylld av riktigt billiga skämt hade jag inte trott.

    SvaraRadera
  2. Ja visst var den. Uttråkad var ordet.

    SvaraRadera