tisdag 23 november 2010

Kunde inte hålla mig


4 kommentarer:

  1. Asså, det här är så fint så jag vet inte vad. Gick igång stenhårt på junibilden förut och nu fick jag nästan frossa.
    Ojoj.
    Hur mycket skrattade du när du tog julibilden? :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja de där glajerna var ju inte så populära, stackarn. Fick nästan lite dåligt samvete som jag mecklat runt med honom, men han var tuff och jag tror han gillade det en del i alla fall.
    Och tack så mycket. Jag är så gruvligt nöjd med alltihop. Vill göra mer, mer och bättre. Har en massa idéer i skallen.

    SvaraRadera
  3. fantastiskt fint! ojoj, det här får man ju lite kreativitetskomplex av, jag hade nog tänkt välja random gullebilder på sonen till julklappsalmanackan. Men nu blev jag inspirerad, tack!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att det smittade av sig. Även om jag tycker att random gullebilder duger minst lika bra, kunde jag inte motstå. Plus att jag behövde ett projekt att sysselsätta mig med.
    Kollade in din blogg en snabbis och kommer åter. Den kändes som något för mig.

    SvaraRadera