söndag 16 maj 2010

Nya bekantskaper

Vaknade med stenhård rest mage. Såg ut som en katt som reser ragg, rygg eller vad tusan heter det? Hård och rest var den i alla fall. Fast på tvären. Det var en märklig upplevelse. Stenhårt, minst sagt. Var det här första sammandragningen då?

Hu det händer så mycket som jag inte vet vad det är.

Igår när jag gjorde mig iordning för natten blev jag lite nyfiken och närmade mig de där bröstvårtorna som jag tycker blivit så läskiga att jag totalt valt att ignorera dem under de senaste månaderna. Jag skulle fortsatt med det. Var det skorv som satt där? Var det sån där skyddande talg? Var det mjölk som börjat sippra ut men som inte kommit länge utanför vårtans små skrymslen och vrår att det stannat där o göttat till sig. Det gick ju att pilla bort. Jag pillade lite, väldigt lite.

En sån massa lustigheter som sker. De gör mig lite skrämd, men samtidigt väldigt fascinerad.

2 kommentarer:

  1. Hej hittade dig på FL, och tänkte kolla in din blogg :) Jag befinner mig i samma sits, singel & blivande mamma :)

    SvaraRadera
  2. Hej Sara! Kul du hitta mig! Kanske ingen idealsik sits vi sitter i men jag tror fördelarna börjar överväga nackdelarna. : ) När ska knytet komma? Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera