onsdag 12 maj 2010

Billig bebisshopping

Där jag kommer ifrån är det nästan traditionsbundet att åka till shoppingmeckat Ullared ett par gånger om året. Tidigare har jag slentrianmässigt åkt med dit bara för att ja, man kanske alltid hittar något.

Om några veckor ska jag åka dit och för första gången känner jag att det finns ett syfte med ett par timmars bilresa, sjukt lång tid i kö och påkörda hälsenor. Eh, kanske. Men nu ska det handlas bebisprylar galore! Och det är billigt, billigt, BILLIGT!

Hit åker man med livet som insats.

3 kommentarer:

  1. Hej! Hamnade på din blogg igår när jag sökte efter bloggar med folk som är gravida, precis som jag! Jätteintressant att läsa! :) Vad har du för företag som du startat undrar jag? Jag är impad, själv ligger jag bara i soffan och är trött fast jag bara är i 7 veckan!
    Lycka till!
    P.S, jag har också en blogg men ingen som vet om att jag är gravid än...så låtsas som igenting än så länge. Jobbigt när man bara vill berätta för alla! ;)

    SvaraRadera
  2. Hej igen, har precis börjat en ny blogg om min graviditet förresten, så skickar den adressen i stället.

    Anna-Cecilia

    SvaraRadera
  3. Hej Anna-Cecilia! Grattis till dig och roligt att du hittat till bloggen. Vill gärna kolla in din blogg. Skickade du adressen? Kram

    SvaraRadera