fredag 14 maj 2010

Första!

Ok. Då kom den. Första bökiga natten. Sprallen har hittat nya ställen att rikta sina kickar mot. Urinblåsa och tarm. Det är lite diffust var de egentligen träffar, men känslan. Den finns där kan jag lova. Jag har inte kunnat sova på grund av rädslan att jag ska kissa på mig vid en kickattack.

Red alert! Skräcken att drabbas av tillfällg inkontinens är påtaglig kan jag säga. Även om jag vet att det inte är ovanligt och jag vet att det är tillfälligt.
Men.
Vid varje välriktad spark är jag övertygad om att det kommer en liten droppe kiss och jag vet inte hur många gånger jag varit uppe och kontrollerat. Väntat mig att det ska rinna ner längs benen osv. Så var det aldrig.

Alltså är inte det här lite tidigt? Sprallen är ju bara en liten fjant, på netta 800 gram.

1 kommentar:

  1. De måste vara ett framtida fotbollsproffs därinne, eller en kickboxare ;-)
    Min sparkade bara framåt, några få gånger så jag har varken erfarenhet eller några råd eller svar. Bara skickar några lugnande ord till parveln om att inte sparka - ditåt :-)

    Ha en bra helg

    //Marielle

    SvaraRadera