fredag 28 maj 2010

Finveckan

Jobbmässigt har den här veckan varit fantastisk. Företaget reser sig på fötter, långsamt men med en sådan här rivstart ska förhoppningsvis ringar spridas på vatten osv.

I helgen blir det sociala, sociala, sociala. Trettioårskalas och över nattbesök från gamla goa västkusten. Enda problemet bara. Allt jobb har satt stopp för att jag ska palla hålla ordning här hemma så nu får gästerna leva med tre - fyra dagars disk, smuligt golv och dammiga fönsterbrädor, men what the heck!

Sen var det visst ett problem till. Jag har inte den blekaste vad jag ska ha på mig på festen. Jag har bara sköna trikåiga trasor numera. Behöver en stylist som kan plocka fram det bästa ur det som finns.

Om helgen toppar arbetsveckan kan det här gå till historien som den bästa veckan, om inte på mannaminne så iaf på väldigt, väldigt länge.

Snart blir det helgen dådå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar