onsdag 5 maj 2010

Gröna lockrop

Jag kilar stadigt med suget efter frukt och grönt.

Passerade Hötorget under dagen. Just nu är det som en dröm att se allt det dära göttia ligga där och bara se göttit ut. Men varje gång jag ger mig på att handla där så tycks det inte bli så jädrans billigt som 4 avokados för 10!!! eller vindruvor 3,90 kr hektot!!!

Så klart inte. Jag går på hektopriserna, jag gå på deras lockrop. Så, idag struntade jag i att handla även om det nu i efterhand känns som att just ett gäng genmanipulerade vindruvor i testikelstorlek skulle sitta som en smäck mot gommen!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig totalt, frukt rockar!

    Kram Sofia

    www.thenewshitintown.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Haha! Känner igen mig, sitter här gravid och hetsäter mango. Tur att husdjuren inte kan kommentera ens diet!
    Kram Fanny

    SvaraRadera