fredag 11 februari 2011

Veckans Blocket-härke

hej
lägenheten är ledig och inflytt kan ske omgående. dock pågrund av tidigare oseriösa kan vi inte ha visning då vi bor utomlands nu. vi har åkt flera gånger fram och tillbaka så detta gör vi nu inte längre. innan vi kommer till stockholm igen så kräver vi att depositionen och hyran blir betald samt attett kontrakt skrivs under. kontrakt skrivs då med blockets e avtal.
mvh



Jag önskar dig all lycka till med det där hördududu.

Och jag vet, det kanske inte är så himla mycket att gasta om. Det är väl vid det här laget vida känt att Blocket är fyllt av skumrask som vill tjäna sig en hacka. Men det börjar suga en helsikes massa energi ur mig det här. Man letar, letar, letar. Svarar på alla annonser och uthyrningstjänster som finns. En och annan hederlig människa har jag stött på. De finns men verkar vara sällsynta.

Man blir så trött när det inte funkar. Nu är jag trött.

3 kommentarer:

  1. Äh, sätt in pengarna nu, det är väl inget att bråka om ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har lösenords skyddat min blogg ett tag nu: Vill du fortsätta följa mig kan du väl maila mig på sandra.edgren@live.se om du vill ha uppgifter om hur man tar sig in där :)
    http://lifeloveandhope.blogg.se /Zazz

    SvaraRadera
  3. låter liiite skumt måste jag säga... :)

    SvaraRadera