fredag 15 april 2011

Stör ej

Här jobbas det. Önskar jag kunde skriva att jag är upptagen med att insupa varenda liten molekyl av våren som lockar utanför mitt fönster istället. Men för nu är det jobb. Att sitta vid det öppna fönstret och lyssna till fågelkvitter är å andra sidan inte så dumt det heller.

Vi är alltså tillbaka i storstaden. Lämnade de långsamt smältande snövallarna bakom oss igår och landade i vårigt lyckorus. Vet ni att det växer vitsippor där ute nu? Varför har ingen sagt nåt??!!

Allt jag vill göra nu är att promenera och lukta på våren. Fy bövelen så härligt! Grusfria gångbanor och allt!! Utropstecken, utropstecken, utropstecken!

2 kommentarer:

  1. Ut och insup i helgen kära du, det ska bli dejligt väder! :) L vill flasha sin nya vårjacka, jag såg den på Lindex igår, mycke fin! Jag har mailat dig på bloggmailen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för mailet! Jag håller på att svara, men det sker i omgångar. :)
    Jag insuper tills jag tröttnat på mina promenadstråk och inte riktgit vet vart jag ska ta vägen. Härligt är det!
    Kram!

    SvaraRadera