onsdag 6 april 2011

Parfym i brallan

Troligtvis är inte det här en nyhet för er som inte legat under en sten det senaste året, alternativt inte haft mens på väldigt, väldigt länge.

När jag stod vid bindorna i matbutiken såg sortementet ut ungefär som jag minns det. När jag kom hem och packade upp bindorna sveper en lätt doft av parfym förbi näsborrarna. Det kan väl ändå inte vara möjligt? Det kan det. Parfymerade, blommönstrade bindor.Vad härlig jag ska känna mig nu när jag har mens hörrni!

Tydligen kan man bära dem i hela åtta timmar innan de...ja vaddå? Innan skitlukten tränger igenom och blommorna inte längre är blå, utan röda?

Ska bli spännande vid nästa byte.

2 kommentarer:

  1. Kände faktiskt inte till detta! Låter ju helt galet. Jag fortsätter hålla mig till Apotekets sortiment, där slipper man nog parfymer.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inte klokt. Här har man levt i tron om att det är dirket dåligt att behandla underlivet med parfymerade produkter och så kommer det här!

    SvaraRadera