torsdag 9 december 2010

Pågår fortfarande

7 december utlystes en liten tävling här. Den pågår fram till i morgon. Trots bokens tema - ensam gravid kvinnas tankar är behållningen av den stor även om man inte är försatt i den situationen. Inte minst Eva Adolfssons språk.

Så. Den här granen står utanför huset där jag bor.

Gissa hur många juleljus som sitter i den så har du chansen att vinna och därmed få nöjet att läsa Förvandling av Eva Adolfsson, som för övrigt handlar om en ensam gravid kvinna.
Om boken här.
Med en lämplig motivering vann jag den hos A.M.O. i våras. Nu är det dags för den att vandra vidare.

Så vad tror du? Hur många ljus? Närmast vinner!

Vi kan säga att vinnaren presenteras på fredag, förutsatt att det är någon som deltar så klart.

3 kommentarer:

  1. Hejsan läst din blogg och den stärkte mig mycket varit ensam gravid sen den första dagen jag fick reda på att jag skulle ha barn. Jag ska få en flicka:) här har du min msn om du vill adda mig så kan vi kanske prata lite mer. pommesfritzgirl@hotmail.com mvh linda johansson

    SvaraRadera
  2. Linda, vad roligt att du följt och att du gillar. Och grattis till tösen! Kram till dig så hörs vi.

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Fin dekoration utanför ditt fönster! Jag gissar på 52 lyktor i granen.

    SvaraRadera