torsdag 12 maj 2011

Kosttillskott

Smörgåsrån ska tydligen vara ett trevligt snacks för småfolk. Själv har jag inte smakat på ett sedan barnsben tror jag. Minns att jag gillade. L är mycket skeptisk, men du milde vad de är beroendeframkallande! Tar ett, kanske två..eller ok...helt plötsligt har jag satt i mig en hel nivå av höghuset av rån som finns i förpackningen. Tio tror jag de är då. Synd de är så fattiga på nyttigheter.

Någon stojade om att de innehåller en massa E:n, härdade fetter och vitt ohälsosamt mjöl och bör därför inte ges till barn. Kanske tur då att L hellre slänger sina i backen än att smaska i sig dem. Själv blir jag antagligen självlysande inom en mycket snar framtid.


Rån och pastejsmörgås kasseras här.

4 kommentarer:

  1. Hejsan. Har just läst igenom hela din blogg. Det tog många timmar. Jag är tydligen gravid nämligen och vet inte riktigt vad jag ska göra. Läste om hur pillret blev helt omöjligt att svälja och precis så känner jag med. Eller rättare sagt, tiden är omöjlig att boka. Jag har en pappa, eller alltså en kille. Vet faktiskt inte om det gör beslutet lättare eller svårare. Vi har talat med en kurator och ska göra en sån där för och emot lista till på måndag. Jaja. Ville bara att du skulle veta vem det var som hängt här halva kvällen. Jag gillar dig.

    (Och håller mig anonym)

    SvaraRadera
  2. Majskrokar är måttligt populära de med, men slinker ner då och då.

    Hej Anonnym! Vad jag blir glad att du hittade hit och tusen tack för komplimangen.

    Ingen lätt situation, men hoppas allt löser sig till det bästa för dig/er. Maila mig gärna om du vill. Jag är ganska dålig på att hänga här nu för tiden men försöker svara när jag kan.

    Kom gärna tillbaka! :)

    SvaraRadera