måndag 29 mars 2010

Om att vara trångbodd

Funderar över olika sov- och utrymmeslösningar för mig och sprall. Jag tycker nog att den lilla individen ska ha en egen sovplats. Förmodligen kommer den egna sovplatsen förpassas så tätt intill moderns bröst som det bara går. På moderns begäran antar jag. Men om vi låtsas eller i alla fall låtsas att jag skulle jobba mot målet att det ska finnas en sovplats till mig och en till den lille, då skulle den här vara alldeles ypperlig!
Den ser väldigt trendig ut och det kanske den är. Vad vet jag, I'm new in this business. Jag ser till det praktiska, som att den tar lite utrymme och framförallt inte golvutrymme. Sen verkar den ju helfestlig att sova i eftersom den fjädrar upp och ner samt gungar fram och tillbaks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar