måndag 22 mars 2010

Love at first try

Det är förvisso ingen modeblogg vi har att göra med här, men jag vill skrika ut min förälskelse till den här skon. Tog en sväng runt i stan tillsammans med syster och satte foten i den. Det skulle jag inte gjort. Det började som en lek och slutade med blodigt allvar, djup, hjärtslitande förälskelse. Gjuten på foten. Benen blev sådär välsvarvade, så som jag tidigare bara drömt. Är det försvarbart att köpa ett par som dessa när man vet att fötterna inom snar framtid kommer vara som pumpor och benen som betongklossar? Om man mot förmodan har turen med sig så sker det aldrig och då kommer jag ångra mig för resten av livet. Fasen. Får kanske nalla 450 kr på starta egetbidraget ändå. Iiiiii.
Snofsi croco in my heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar