fredag 22 oktober 2010

Tillsammans är man mindre ensam

I bland tänker jag att jag ska skriva om andra viktigheter och inte bara mamma barn stuffs. Det kan bli ganska ytligt, och jag har ju mer än ytligheter i mig. Men det kräver tid och jag får svårt att formulera mig om viktigheter.

Så.

Den här bloggen är i första hand inte tänkt som en åsiktmaskin. Däremot har jag lite av en ambition att bloggen ska fungera som en länk mellan kvinnor som går igenom sina graviditeter och/eller som står ensamma inför föräldrarskapet. Bloggar du och vill stå med i länklistan fler som oss på min blogg så lämna länk i kommentarsfältet.

The more the merrier, visst!

2 kommentarer:

  1. Ååååh....! Vad fint det var och vad duktig du har varit och vad mycket jag kände igen mig i mycket! Och vad bra du skriver. Jag har just lagt ett par timmar på att läsa igenom HELA din blogg som jag hittade denna dag. Grattis till bebis och vad jobbigt det verkar bli på slutet!!! :) Är i vecka 27, just nu ensam, blev arbetslös 1 oktober och började blogga om det hela för mindre än en vecka sen:
    http://frokenmarkvardigochlivet.blogspot.com/

    Tack för fin läsning och lycka till med allt!!
    //Sofia

    SvaraRadera
  2. Men gud så glad jag blir! Tack ska du ha och roligt du hittade hit.
    Kollar in din blogg på en gång. Lycka till med allt! Vi "hörs" säkert.

    SvaraRadera