måndag 12 april 2010

Bästa köpet

Blev trött på att gå och känna mig som ett barn i kalasbyxor och valde närmsta billighetskedja för att handla ett par med mer vuxen karaktär. Jag är väldigt nöjd med det. Även om de ser ut att vara tjatast i Småland är de himla sköna, töjbara och ser ändå hyfsat jeansaktiga ut. Förutom den skumma lilla sömmen i grenen...
Antagligen gjorde jag ett misstag när jag bytte ner mig en storlek, men jag kände att för det priset 199 kr, så kan man kosta på sig att få vara tajt och ungsinnad ett tag i alla fall, innan nya och större behövs.

Hej halva bakdelen.
Trots alla plus kommer de här aldrig att ersätta de fabulösa tightsen och strumpbyxorna. Bara som ett behagligt alternativ som får mig att känna igen mitt gamla jag när jag ser mig i spegeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar