torsdag 1 juli 2010

V.33

Hos barnmorskan idag fick jag veta att jag har den värsta tiden framför mig. Haha, tack för den raka. Magen ska upp, upp mot hakan en bra bit till och sjunker först efter v. 36-37 någon gång.

Jag har absolut ingen rätt att egentligen klaga. Den här graviditeten har gått, vad jag förstår av andras erfarenheter, så gott som smärtfritt. Alla värden är tiptop, bebis växer, hjärtljud fina, Sprall har intagit startläge huvudet ner och fötterna opp. Följer kurvan som rena mönstereleven.

Är så makalöst peppad på förlossningen. Självande och rädd inför vad som ska komma, men ändå. Så häftigt det ska bli!

1 kommentar:

  1. Härligt att du är laddad inför förlossningen! Du behöver inte vara rädd för nåt :) men såklart är man ju det inför okända saker! Du kommer fixa både utklämmande och mammarollen galant!

    Hoppas du får en härlig helg!

    Kram

    SvaraRadera