torsdag 24 juni 2010

Vuxna konversationer

Min mamma tycker att jag är helt ljuvlig! Hon går som i ett lyckorus! Idag blev jag undersökt av doktorn. Det tyckte jag inte om, så honom kissade jag på. Jag hade inte gått ner alls mkt i vikt så amningen fungerar bra. Det lugnade mamma.
Sms från Ella 4 dagar gammal
Längtar till jag får träffa dig Ella! Du ser himla nöjd ut på bilden. Är det just efter du kissat på farbror doktorn? Härligt att höra att du äter bra. Det är rediga tag i dig! Ha det så bra och ta väl hand om mor och far. Puss o kram gullunge!
Sms från mother to be.

1 kommentar:

  1. Haha, gulligt :)

    Och jo... visst kan man säga att det är lite mindfulness att glömma vad man gjort och när man gjort det.. ;) haha! Jag kanske är bättre på detta än jag tror!

    Glad midsommar!

    Kram

    SvaraRadera